Tiedote 7/2017

NOUTAJAKOIRAROTUJEN YHTEISTYÖTOIMIKUNNAN KOKOUSTIEDOTE 7/2017

Yhteistyötoimikunta on pitänyt kokoukset 29.8.2017 ja 17.10.2017, alla kokoustiedote kokouksista.

Noutajien Pohjoismainen Mestaruus 2018
Noutajien PM -kisat järjestetään Suomessa vuonna 2018. Järjestelytoimikuntaan kuuluvat edustajat jokaisesta rotujärjestöstä sekä tuomaritoimikunnasta seuraavasti: Pekka Uusimäki (tuomaritoimikunta), Tiina Mursula (Labradorinnoutajakerho), Ilkka Höysti (SNJ), Petteri Hirvonen (Golden Ring) ja Anu Mikkola (Suomen Sileäkarvaiset noutajat).

SM-kokeet 2018
SM WT-koe     Suomen Noutajakoirajärjestö
SM B-koe         Pirkanmaan Noutajakoirayhdistys (yhteistyössä Mäntän Seudun Noutajien kanssa)
SM A-Koe         Uudenmaan Noutajakoirayhdistys

Uudet NOU tuomarioikeudet
Uusia NOU tuomareita on valmistunut seuraavasti: Jari Hartikainen, Mika Toskala, Jarmo Vaarala ja Katja Villikka.

NOU ja WT tuomarikurssi ovat tulossa.

ICC 2017
Suomen edustajiksi on valittu: FI KVA-FT Starcreek Isaac, ohj. Janne Lähteenaro ja Wijmans Mumin, ohj. Tomi Sarkkinen. Varalla: FI KVA Brufinn Barcelona, ohj. Ulla Pihlaja ja FI KVA -WT FI KVA Batmoor´s Black Isle Chandler, ohj. Maarit Nikkanen

Starcreek Isaac sairastui ennen matkaa, joten kisaan lähti ensimmäinen varakoira Brufinn Barcelona.

Maajoukkue edustus
Yhteistyötoimikunta haluaa muistuttaa kaikkia virallisiin kansainvälisiin kilpailuihin hakevia edustusjoukkueiden kisailijoita siitä, että Kennelliitto vaatii SKL:n jäsenyyden joukkueeseen nimeämisen edellytykseksi ja tuen maksamiseksi. Ei-jäseniä SKL ei joukkueisiin vahvista. Edustusjoukkueisiin hakevat muistakaa hoitaa jäsenyytenne Kennelliittoon kuntoon aina vuoden alussa!

Seuraava kokous on 28.11.2017