YTTMK:n kokoustiedote 8/2022

26.7.2022

Yhteistyötoimikunta on pitänyt Teams kokouksen 19.7.2022

SM KOEJÄRJESTÄJÄT VUODELLE 2023
NOME-B ja NOME-A SM-kokeille ei ole järjestäjiä vuodelle 2023. SM-kokeiden hakuaika ajalle 1.7-31.12.2023 päättyy 31.12.2022 joten muistutamme halukkaita yhdistyksiä hakemaan järjestelyvastuuta pikaisesti YTTMK:lta.

RODUNOMAISTEN KOKEIDEN SÄÄNTÖMUUTOSEHDOTUS
Rodunomaisten kokeiden sääntömuutosehdotus on hyväksytty Labradorinnoutajakerho ry:n, Suomen Sileäkarvaiset Noutajat ry:n sekä Suomen Novascotiannoutajat ry:n yleiskokouksissa. Suomen Noutajakoirajärjestö ry:n yleiskokous hylkäsi sääntömuutosehdotuksen. Kultainen Rengas-Golden Ring ry pitää ylimääräisen yleiskokouksen 8.8.2022
Yhteistyötoimikunta lähettää sääntömuutosehdotuksen kuitenkin Suomen Kennelliiton koe- ja kilpailutoimikuntaan nyt jo hyväksyttyjen yhdistysten hyväksynnällä ja toivoo että ehdotus etenee puoltavalla lausunnolla valtuuston kokoukseen marraskuussa.

SKL:N PAKOTTEET UKRAINAN SODAN VUOKSI
Koejärjestäjien tulee huomioida Suomen Kennelliiton asettamat pakotteet Venäjällä ja Valko-Venäjällä asuville henkilöille Ukrainan sodan vuoksi. Tiedote löytyy SKL:n sivuilta:

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Seuraava YTTMK:n kokous pidetään 6.9.2022.