YTTMK:n kokoustiedote 6/2022

5.4.2022

YTTMK on pitänyt Teams kokouksen 30.3.2022, kokoustiedote ohessa

IWT INTERNATIONAL WORKING TEST 11.-12.6.2022 ITÄVALTA

YTTMK on vahvistanut seuraavat joukkueet edustamaan Suomea:

·         National Team 1: Marjaana Kousa ja Falconfields Astraia, Mervi Salo ja Lindeth Henry, Kerolain Filiminova ja Falconfields Asterion (varalla Teijo Kostian ja Brookbank Diesel)

·         National Team 2: Tomi Sarkkinen ja Carmals Olympic Medalist, Pia Kujanpää ja Falconfields Apollon, Joanna Kujanpää ja Justincase No More Octobussy (varalla Joanna Kujanpää ja Falconfields Artemis)

Itävalta on ilmoittanut ottavansa kolme joukkuetta jokaisesta maasta, joten hakuaikaa jatketaan 15.4.2022 saakka. Listataan joukkueet paremmuusjärjestykseen hakukriteereiden mukaan ja paras joukkue valitaan suoraan kisaa ja loput joukkueet listataan Free Team listalle.

IWT 2023 JOUKKUEVALINNAT

YTTMK on tuomaritoimikunnan ehdotuksesta päättänyt tehdä valinnat International Working Testiin v. 2023 (järjestetään Ruotsissa) karsintakokeen perusteella.

Karsintakoe olisi hyvä järjestää huhtikuussa 2023 ja tälle tapahtumalle haetaan nyt järjestäjää. Hakemukset kokeen järjestämisestä tulee laittaa: yhteistyotoimikunta@gmail.com.

NOME-A KOKEIDEN ETUSIJALISTA

YTTMK on päättänyt, että etusijalistaa ei nollata koekauden vaihtuessa vaan koirakko voi olla listalla 12 kk, jonka jälkeen se poistetaan listalta, vaikka ei olisikaan saanut koepaikkaa.

KOETOIMITSIJAKURSSI v. 2023

Saimaan Noutajat järjestää koetoimitsijakurssin 22.-23.4.2023, kurssin johtajana toimii Tuija Hukkanen.

SM KOEJÄRJESTÄJÄT VUODELLE 2023

Rodunomaisten kokeiden SM-kokeille ei ole järjestäjiä vuodelle 2023. Näiden kokeiden hakuaika on pidempi kuin ’tavallisilla kokeilla’, joten muistutamme halukkaita yhdistyksiä hakemaan järjestelyvastuuta pikaisesti YTTMK:lta.

Seuraava YTTMK:n kokous pidetään 28.4.2022.