YTTMK:n kokoustiedote 5/2023

11.12.2023

Yhteistyötoimikunta on pitänyt Teams kokouksen 30.11.2023

NOUTAJIEN SM-KOKEET VUODELLE 2024

NOME-B SM-kokeen järjestelyvastuu on myönnetty Savon Nuuskuille ja NOME-A SM-kokeen järjestelyvastuu Suomen Noutajakoirayhdistykselle.

NOWT SM-kokeelle ei ole järjestäjää vuodelle 2024. Koe tulee anoa 31.12.2023 mennessä, joten jos järjestäjää ei siihen mennessä löydy, jää koe pitämättä vuodelta 2024.

IWT JOUKKUEIDEN VALINTA VUODELLE 2024

IWT järjestetään 8.-9.6.2024 Saksan Rabenaussa. Vuoden 2024 joukkueiden valintasäännöstä vuodelle 2024 on päätetty seuraavaa:

Vuoden 2024 IWT kisoihin Suomea edustamaan haluavien joukkueiden pitää ilmoittautua 17.03.2024 mennessä Yhteistyötoimikunnalle. (yhteistyotoimikunta (at) gmail.com.

Mikäli ilmoittautuneita on enemmän kuin kolme joukkuetta järjestetään Keski-Suomen Noutajakoirayhdistyksen anoman WT-kokeen yhteydessä la 27.04.2024 joukkueiden karsintakoe Korpilahdella, mihin joukkueiden tulee osallistua. Karsintakokeen joukkueiden pisteisiin lisätään joukkueen kunkin koiran parhaat pisteet huhtikuussa 2024 järjestetyistä rasti-WT kokeista.

Karsintakoe joukkue-WT:nä 27.4 Jyväskylä.

Muut huomioitavat kokeet (VOI luokka): 13.4.2024 Kouvola, 14.4.2024 Hyvinkää, 20.4.2024 Orimattila ja 28.4.2024 Jyväskylä.

Joukkuevalinnat tehdään pikaisesti viimeisen kokeen jälkeen yhteistyössä tuomaritoimikunnan kanssa.

KOIRAKOHTAISTEN KOEPÖYTÄKIRJOJEN JAKELU

Muistutamme kaikkia koejärjestäjiä siitä, että koirakohtaiset koepöytäkirjat tulee edelleen lähettää Showlinkille jotta rotujärjestöt saavat ne käyttöönsä!

Seuraava YTTMK:n kokous pidetään helmikuussa 2024.