YTTMK:n kokoustiedote 1/2024

NOUTAJAKOIRAROTUJEN YHTEISTYÖTOIMIKUNNAN KOKOUSTIEDOTE 1/2024

Yhteistyötoimikunta on pitänyt Teams kokouksen 25.2.2024

YTTMK:N JÄSENET VUONNA 2024

Puheenjohtaja                                        Henriikka Konttuuri (Suomen Noutajakoirajärjestö ry)

Sihteeri                                                     Ulla Alhava

Jäsenet (suluissa varajäsen):

Kultainen Rengas – Golden Ring GR ry    Tuomo Rusila (Petri Tuominen)

Labradorinnoutajakerho ry                          Jukka Simpura (Ulla Alhava)

Novascotiannoutajat ry                                Anna Koski (Mari Pohjola)

Suomen Noutajakoirajärjestö ry                Henriikka Konttuuri (Kari Grönman)

Suomen Sileäkarvaiset Noutajat ry          Vesa Turunen (Ninan Onufriew)

Chesapeakekerho ry (ei äänioikeutta)     -

Kiharakerho ry (ei äänioikeutta)               Tuula Vestala (Sanna Sierilä)

Tuomaritoimikunta (ei äänioikeutta)       Tomi Sarkkinen (Mika Toskala)

NOUTAJIEN SM-KOKEET VUODELLE 2025

Vuoden 2025 SM kokeille ei vielä ole järjestäjiä. YTTMK pyytää kiinnostuneita yhdistyksiä jättämään hakemuksen järjestämishalukkuudesta mahdollisimman pikaisesti.

KV DAMIKOKEIDEN JOUKKUEHAUT

YTTMK on avannut joukkuehaut Skinner´s World Cup -kilpailuun sekä The Game Fair, Eurochallenge Team Eventiin. Hakuohjeet julkaistu YTTMK:n nettisivuilla.

KOKEIDEN ETUSIJAT

Muistutamme koejärjestäjiä siitä, että mikäli järjestäjä aikoo käyttää SKL:n ohjeen (Ohje rajoituksista Kennelpiirien/Kennelliton myöntämissä kokeissa, voimassa 1.1.2024 alkaen) kohdan 2.2.6 mukaan ’järjestäjän kutsumat koirat (Koiramäärästä järjestäjän kutsumia koiria enintään 1/3) tulee tämä maininta olla ilmoitettuna myös Kennelpiirille toimitetussa koeanomuksessa.

KOIRAKOHTAISTEN KOEPÖYTÄKIRJOJEN JAKELU

Muistutamme kaikkia koejärjestäjiä siitä, että koirakohtaiset koepöytäkirjat tulee edelleen lähettää Showlinkille, jotta rotujärjestöt saavat ne käyttöönsä!

Seuraava YTTMK:n kokous pidetään 21.5.2024