Joukkuehaku IWT 2022 ja The Kennel Club International Retriever Team Event 2022

¤ IWT Itävalta 12.-13.6.2022

¤ The Kennel Club

International Retriever Team Event 16.-17.6.2022

·         International Working Test 12.-13.6.2022 (IWT, Itävalta)

Vuoden 2022 edustusjoukkueiksi pyrkivät joukkueet (kolme koirakkoa/joukkue + varakoira) jättävät hakemukset pisteineen 14.3.2022 mennessä. Joukkueet nimeävät varakoiran, jonka pisteet lasketaan mukaan joukkueen kokonaispisteisiin valintavaiheessa. Useampi joukkue voi käyttää samaa varakoiraa ja varakoiran pisteet lasketaan mukaan jokaiselle joukkueelle, jolle koira on nimetty varakoiraksi. Joukkueet ilmoittavat varakoiran hakemuksen yhteydessä.

Hakemukset lähetetään osoitteeseen: yhteistyotoimikunta (at) gmail.com

Mikäli hakemuksia tulee enemmän kuin paikkoja on jaossa, käytetään joukkuevalinnassa seuraavia kriteereitä:

Etusijalla ovat joukkueet, jossa kaikilla joukkueeseen hakevilla koirilla on vähintään kaksi (2) tulosta vuoden 2020-2021 NOWT kokeista painottaen 2021 tuloksia (ei startteja vaan tuloksia) ja vain tulokset huomioidaan laskennassa (VOI 0 = 0 pistettä, ei tulosta)

Esim. joukkueeseen hakee kolme koiraa, jokaiselta koiralta huomioidaan kolmen kokeen parhaat pisteet.

Jos jollakin joukkueeseen hakeneella on vähemmän kuin kolme tulosta, lasketaan pisteet toteutuneiden kokeiden mukaan. Joukkueen pisteet lasketaan yhteen, nämä ovat karsintapisteet.

Tasatilanteessa tuomaritoimikunta ratkaisee paremmuusjärjestyksen.

Joukkueet valitsee rotujärjestöjen alainen Yhteistyötoimikunta ja valinnat vahvistaa tuomaritoimikunta.

·         The Kennel Club International Retriever Team Event 16.-17.6.2022

Vuoden 2022 joukkueeseen valitaan hakemusten perusteella neljä (4) parasta koirakkoa ja varalle viides koirakko. Pisteet lasketaan 2020-2021 NOWT kokeista saatujen pisteiden mukaan.

Hakemukset 14.3.2022 mennessä osoitteeseen: yhteistyotoimikunta (at) gmail.com.

Valinnat tehdään maaliskuun 2022 aikana.