IWT International Working Test 2022 hakuaikaa jatkettu

5.4.2022

International Working Testin (11.-12.6.2022 Itävalta) joukkuehakuaikaa on jatkettu.

Varsinaisen hakuajan jälkeen paikkoja on vielä vapaana, joten hakuaikaa on jatkettu!

Vuoden 2022 edustusjoukkueiksi pyrkivät joukkueet jättävät hakemukset pisteineen 15.4.2022 mennessä. Joukkueet nimeävät varakoiran, jonka pisteet lasketaan mukaan joukkueen kokonaispisteisiin valintavaiheessa. Useampi joukkue voi käyttää samaa varakoiraa ja varakoiran pisteet lasketaan mukaan jokaiselle joukkueelle, jolle koira on nimetty varakoiraksi. Joukkueet ilmoittavat varakoiran hakemuksen yhteydessä.

Hakemukset lähetetään osoitteeseen: yhteistyotoimikunta (at) gmail.com

Mikäli hakemuksia tulee enemmän kuin paikkoja on jaossa, käytetään joukkuevalinnassa seuraavia kriteereitä:

• Etusijalla ovat joukkueet, jossa kaikilla joukkueeseen hakevilla koirilla on vähintään kaksi (2) tulosta vuoden 2020-2021 NOWT kokeista painottaen 2021 tuloksia (ei startteja vaan tuloksia) ja vain tulokset huomioidaan laskennassa (VOI 0 = 0 pistettä, ei tulosta)
  •  Esim. joukkueeseen hakee kolme koiraa, jokaiselta koiralta huomioidaan kolmen kokeen parhaat pisteet.
  • Jos jollakin joukkueeseen hakeneella on vähemmän kuin kolme tulosta, lasketaan pisteet toteutuneiden kokeiden mukaan. Joukkueen pisteet lasketaan yhteen, nämä ovat karsintapisteet.

Tasatilanteessa tuomaritoimikunta ratkaisee paremmuusjärjestyksen.

Joukkueet valitsee rotujärjestöjen alainen Yhteistyötoimikunta ja valinnat vahvistaa tuomaritoimikunta.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Valinnat tehdään huhtikuun 2022 aikana.